Lugna gatan

Ja här händer inget storartat precis. Vaknar ju rätt tidigt av barnen, upp o äta lite och sen ner till poolen. Bada och sola lite, upp o äta lunch. Uppdatera mej lite och sen gå en promenad, värsta tidpunkten på dagen att ta en promenad bara! Mitt på dagen med stekande sol=HOT HOT HOT! Höll på att försmäkta, men jag tog mej i kragen på min kraglösa tröja och klarade mej precis övert tröskeln här hemma innan jag dog! Satt och coolade ner och chillade lite innan jag hängde med till affären och köpte högre solkräm och after sun. Blev hatt-inköp också och lite vykort. Sen hem och bada igen innan middag bestående av grillad kyckling och majskolv! Det går ingen nöd på mej ska jag säga! Men jag måste smörja mej bra för här händer det grejer i solen. Börjar redan få en hel del färg och axlarna och ryggen och ansiktet känns att det behövs mera kräm på. Men nu väntar vi bara på magen och benen att det ska bli mera färg där också!
Men annars är det lugna gatan här i Florri.


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0