Rastlös

Kan inte skryta med att jag egentligen har gjort någonting idag. Sov länge, kollade på Ensam mamma söker och har skypat. Gick till en pool i närheten och åt lite.. Kollade på Black Swan nyss också... Spännande torsdag va? Och just det ja, saknade Sverige lite också ja! Otippat när man har gjort det med!?! ;)
Ne men det är ju det som är det jobbiga nu. Jag är utslängd i en mini-by där tydligen alla känner alla typ och medelåldern ungefär ligger på 85, jag känner ingen, vet inget om vad som finns här, har ingen bil att ta mej nånstans med och det är nära på för varmt att va ute och sola. Känns sådär just nu, men hoppas det blir bättre när resten av "familjen" kommer och när vi ska tillbaka till lite civilisation och människor!

Black Swan va för övrigt en väldigt konstig film, trodde den skulle va rättså bra men den lär jag nog inte kolla på nån mer gång om jag inte måste!


Saknar alla jättemycket hemma   <3



I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0