Sista kvällen

Japp, väskorna är packade och h-päronen fixar sista för att lämna kojset i morron. Iaf 4 av 5, då värdpappa åker tillbaka till Irak för ett tag till. Det har varit två långa och korta veckor här i sunny Florida. En del stunder har varit långa och man har velat att tiden ska gå fortare, och så nu dom senaste dagarna har gått fort för att man vet att det snart är dags för hemfärd förmodligen. Det har iaf varit skönt att va här och få lite sol och semester med bad o slapp. Bästa dagarna va nog dagen på båten och idag, elr snarare timmen med waverunnern idag! ;)
Samidigt ska det bli skönt att komma "hem" till Colorado också och komma tillbaka till lite vardag och ha sitt schema och veta vad man kan göra när man är ledig, och även kunna ta sig dit! Plus att träffa vännerna och inte bo så trångt och tätt inpå de 4 andra som här :) Och så att kunna få ha sovmorron nån gång snart också!!! Det har liksom varit runt halv 8-8 varje morron här för då kommer barnen från sovrummet och vill leka här ute i vardagsrummet där jag sover... Har väl gått nu i 2 veckor, men inte jämt! DET är en ting jag fasar över med att få barn, att dom ska bli über-morronpigga! Dagens I-landsproblem här, men jag är ju en solklar nattuggla så jag hoppas ungen isf får mina gener och också kommer hålla sig till att vakna sent :) Inget jag behöver oroa mej för än kanske, men tänkte bara om ni ville veta...! Halkade ifrån ämnet igen, som vanligt! MEN, det har iaf varit en bra resa hit ner till södern.





Jag och mina små apor

Nu blir det strax nattning för mej så jag orkar med en flygdag i morron.


Nattis


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0