Somar o sol

Så skönt att det är ihållande bra väder nu! Och att är man i solen här hände det lite mer än hemma! Inte för att man är jättebrun, men mer än vad jag har varit dom två senaste sommrarna typ när jag jobbade rättså mycket, och bodde i Sveige ;) Och en del har man ju jobbet att tacka för detta också, bra med barnen att man kan va ute så mkt! Idag va vi i splashparken igen och hängde lite och skvätte oss i det kalla vattnet, men som sagt så är det väldigt varmt här också så det är rätt skönt att bara splasha sig lite med det kalla vattnet och sen sätta sig lite till. Sen när barnen sov kollade jag ett avsnitt av Ensam mamma söker, nu när jag har börjat på ny säsong! Saknar ändå svensk sommar en hel del, med allt vad det innebär. Men det lär väl komma flera!
Nu ikväll va jag ute på en liten rajd och kollade lite på Walmart och sen lämna pengar till Laura för biljetten i söndags!
Det va väl denna dagen i kort, i morron kommer en ny!


Längtar fortfarande så jag dör till den 18 juli, snappa sej liiiite va!?



I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0