Tjolahopp

Vet inte vad jag ska skriva om riktigt, kanske sammanfatta dagen lite kort..
Sitter nu hos Olja och skriver pa hennes dator sa det blir inga "a, a och o" hehe! Men jag tror ni ska forsta :)
Hade lite sovmorron i morse, vaknade dock av att nagon va nere i kallaren och lekte, sa honom skickade jag upp till overvaningen och kunde somna om lite till. Sen vaknade jag och tog en dusch och fixade mej for lilla skype dejten. Trevligt att se lite slakt (hehe) och fa va med pa lite fodelsedagsfirande :) Saknar alla sa himla mkt.
Sen skulle jag ju ta mej till upp till carnevalen men host-mor hade bilen sa jag fick vanta lite och fordrev tiden pa facebook och lite skype och sen borjan pa ett TV-avsnitt pa datorn. Sen nar bilen kom hem akte jag och motte upp dom andra och vi akte upp till "carnevalen". Det va val inget speciellt sa, lite talt med reklam och lite karuseller och annat smatt o gott, men inget sadar jatteroligt. Madde inte sa bra heller, hade huvudvark och lite ont i magen och efter sista karusellen (vi akte 2), sa madde jag illa och mitt huvud kandes som att det va helt fyllt av bly. Tror det va for att det va vaderombyte och askan hangde i luften. Vi akte till en kladaffar och kollade lite och jag fick trotthets-ryck och flamsade och holl pa, men jag madde iaf lite battre av att va inne. Sen gick vi och at pa Chipotle, mumsich! Och sen till en annan affar dar jag kopte en sot klanning och ett par solglajjor. Och sen alltsa hit till hennes hus dar vi nu ar och hon packar infor en resa till CA i morron. Far se om vi tar och kollar pa en film sen.
Det va min dag, och sa saklart lite hemlangtan ocksa! Va vore en vanlig dag har utan hemlangtan?!

Nu ska jag val ta och va lite mer social, och beundra mina permanentade fingerhar! HAHA :D
(Hon hade nan harbortagningskram som man ska ta pa benen innan man gar in i duschen och sa far den sitta nagra minuter innan man tvattar av och da foljer haret med. Sa jag tog lite kram och tog pa mitt tum-har och lite pa pekfingret for att prova. Jag vantade val lite for kort tid for att haret helt skulle forintas, sa halften kanske gick av och resten blev liksom rufsigt och som slitet har pa huvudet! Och sa luktar kramen som permanentvatska, det ar ju sakert jattebra :D)

Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Låter inte som det bästa medelet för att ta bort överflödigt hår.....

2011-06-19 @ 07:34:31

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0