20 grader

Man kan inte klaga när det är 20 grader ute och solen lyser! Har nu på förmiddagen/lunchtid varit vid Seven Falls som finns här i Colorado Springs. Det va liksom 7 vattenfall i ett stort fall liksom, 7 små som bildade ett långt. Tog en del bilder, men dom lägger jag upp senare för nu ska jag ut o sätta mej för att försöka få till lite färg på benen. Mer än den typ vita som är just nu! Kan ju va kul att inte behöva blända alla nere på WPB-stranden(West Palm Beach) när jag ska dit!

Jag känner också just nu att det nog kommer bli cuppen, beroende på hur det känns på söndag med alla i laget o så. Jag har ju inte träffat dom nån gång ens! Men ja, jag tror det skulle va väldigt roligt iaf. Och, jag tror inte jag skrev det, men det är i New York! Inte mitt inne på Manhattan men ändå, man får ju se lite :) Men jag kommer skriva här på bloggen också såklart hur jag gör!

Hej hopp


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara

WOW! Vad kul att du ska vara med! Häftigt :D

2011-03-12 @ 08:27:14

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0