Blondie

Måste bara visa mina fina skapelser från igår, det börjar ju gå mot en 'tradition' nu att jag har en liten mat-uppdatering om min torsdags-mat. Igår blev det ju som jag har skrivit fyllda paprikor. Fick inte så jättemkt smak på själva köttbullarna, men med lite salt på så smakade det primus!


Mumsisch!


Och idag så blev jag alltså då av med min icke så smickrande utväxt. Vet att det typ bara är jag som tänker på den, men det är väl sånna yrkesskador man får räkna med i yrket man har! Och samma frisyr kan man ju inte ha för länge heller :) Nästa gång blir det nog dock bara färg o inte klipp. Denna frisören är duktig o så, men hon kan nog inte bara toppa! Och inte för att det gör så mkt, men vill man spara håret lite är det ju en fördel om man kan ha nåt hår kvar att spara på liksom ;) haha. Så nu smackar vi på med lite egobilder på mej och min nya frilla. Kör på lite kortare på ena sidan nu igen, händer ju lite iaf då..! Bl





Sådär, då va det gjort också. Nu ska jag ta o få mej lite skönhetssömn så jag orkar mej morrondagen. Blir väl inget superpåfrestande men ändå. Vi ska till ett lekställe i morron förmiddag med typ hoppborg, klättersaker och bowling m.m. Sen är jag lite ledig för att sen på kvällen va själv med lillan medans A och B (orkar inte skriva namnen hela tiden. Lite komiskt att dom börjar sina namn med A, B och C också! En liten notis bara...) ska på nån typ kvällsvandring på djurparken. Sen blir det förmodligen... BOWLING! Otippat.. Blir tradition på det också nu ;) Och förhoppningsvis ska det bli en liten skype-dejt med Gulle-Fillan på morronen också! På tiden :)
Ja, så ni märker att jag måste sova nu!


Grattis Mamma!!! 
Ska skriva ett litet inlägg till dej också under min lediga tid på eftermiddagen där. Phjuu, äntligen är alla födelsedagar klara i familjen för denna gången! Dröjer ett halvår innan nästa ;)


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

TACK! Hoppas Lisa bjuder på en riktigt god middag... och tack för distansutbildningen på fb! Dagen kommer att bli underbar, det är en riktigt go vårdag på gång tror jag. Kram

2011-03-26 @ 07:30:54

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0