Då kör vi!

Sitter här nyduschad och taggad i sängen. I morron/om några timmar lyfter planet och jag är på väg mot Flårida och JOSSAN! Väskan är packad och jag ska bara lägga ner en fulladdad mp3 och sen kör vi!
Idag har jag hunnit med massor. Först upp och göda dom små frukostälskarna, sen fixade vi kläder och precis innan vi åkte klädde vi dom i finkläderna. För idag skulle dom ta påskkort, så då åkte vi och gjorde det hos en fotograf. Efter blev det lite väntetid på att bestämma vilka kort hon ville ha, och sen till Gymboree. Där va det inga mer än vi så vi lekte bara med alla grejerna där och fortsatte sen till lunchen. Hem och tvätta den egentliga morrondagens tvätt och snabb-skype med mamma. Fortsätta tvätta lite och sen började jag fylla i min 'claim-form' jag ska skicka till försäkringsbolaget så jag får tillbaka pengarna för läkarbesöket. Fixa sista tvätten och sen åka till Target och köpa solkräm och ett par flip-flop för $2,50 (ungefär 15 kr). Kom dock senare på att jag ändå inte kan ha med den solkrämen för jag kommer bara ha handbagage på vägen dit, och den va på 177 ml! Surt, men den lär väl komma till snvändning senare när man åker till Florida igen i sommar.. Jaja, sen åkte jag iaf till classen och hade 3 3-vliga (:P) timmar med mina små vänner. Hem o ringa Jossan, äta pannkakor från igår och snacka med Ashley. PHHJUU, hunnit med en del som sagt, och då har jag ändå inte nämnt att jag har tagit en skön dusch nu på kvällen (bara en liten kommentar överst för densom va väldigt uppmärksam, och med bra minne..!) och dessutom rakat mina ben. Så man inte bara ser ut som en hårig bleking som kommer ner för att bränna sig i de soligare breddgraderna! Kan väl va trevligt för omgivningen, och man känner ju sig faktiskt liite fräschare :) Plus att man luktar gott nu när man smorde in sig i min Victoria's Secret lotion!
Nehepp, dags för några timmars sömn innan man är på't igen. Men inte mej emot! Kändes skönt, och konstigt, att säga "Ses i morrn" till Jossan innan!



Kan ju inte bli bättre!

Hej svejs



I'll see you soon


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara

Ha så kuuuuuuuuuuuuuuul!!!!!!!!! :D

2011-03-31 @ 08:27:49
Postat av: Anonym

Ha det så roligt och va rädd om dig lilla gumman! Ses/hörs.

2011-03-31 @ 19:16:58

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0