Det går fiiint

Ja det gör det faktiskt, barnen sköter sig bra och jag mår bättre. Blev väckt i morse vid 7 av en morronpigg kille som sa att det faktiskt är tid att gå upp och vakna nu! Så jag satte på TV:n åt honom och vaknade till lite.. Trodde han skulle komma tidigare under natten som han brukar hos mamma, men jag vet inte om han liksom fattade att hon inte va hemma så det inte va nån idé att gå in till henne utan sov hela natten i sin egen säng :) Så åt vi lite frukost och lekte lite innan vi åkte till music class och slipade lite på sångrösten ;) Hem o leka lite och fixa lunch, jag kände mej nyttig med en sallad och med bitar av det grillade köttet från förra veckan och det smakade prima! Nu har jag skypat lite och fått uppdateringar av Sara/Leo i GBG. Om man skulle ta o powernapa lite innan dom små knottarna kommer upp och kräver energi!?



Han ser ju för rolig ut, som en riktigt liten farbror :D

Här är bilder från igår när barnen provar leksaksglasögon, det är till en "potato-head" i Toy Story så dom är lite små, men det går ju att få på dom på ett mindre människohuvud också! Dock svårare med dom lite 'tjockskalligare' ;)



Här är min goda lunch för dagen



Skriver kanske ikväll :) Hej å hå


Skriv en kommentar!
Postat av: Elin

Sådana glasögon skulle jag vilja ha! ;)

2011-03-07 @ 22:43:05
URL: http://elinds.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0