Discobowla

Rättså nyligen hemkommen från bowling, vilket va väldigt trevligt! Va där med Lucian och Monika och hör och häpna, jag vann igen! :O Känner mej riktigt skillad faktiskt.. ;) Flörtade till oss en två gratisomgångar också av den söta killen som jobbade där, så vi skulle komma tillbaka, plus att han bara tog betalt för en omgång idag när vi körde två! Trevlig prick den där, gillar honom redan ;) Kommer däremot inte ihåg va han hette så sådär superstort intryck gjorde han kanske inte ;) Ne men så kan det ju va...
Har för övrig grejat lite och gjort några ärenden idag, och lånat filmen 'Valentine's day' på biblioteket. Så jag fixade lite guacamole och nachos chips och hade Mia-mys nu på eftermiddagen, mysig film ocskå. Plus att jag har pratat med min fina och ulle-gulliga kompis Josefine två gånger under dagen, nån gång där mellan hennes 22 nappningar  ;) Den bruden är en riktig sovare! Men jag gillar't ;)




Tog bilderna med I-phonen så därför de är så dåliga!
Här kommer en rolig bild på katterna idag också, dom busar o bråkar lite ibland och idag lekte den ena katten med den andra kattens svans också, såg väldigt roligt ut!


Nu ska jag krypa ner i min nybäddade och sköna säng och få välförtjänad skönhetssömn!

Pussokram saknar er där hemma <3


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Ibland är det så att man har lite tur... Du har haft tur två gånger i rad!! Vi ses i kväll om allt vill fungera? Mormor har gått och blivit sjuk hon ville träffat dig men det får bli en annan dag. Hej svejs grus och gnejs!

2011-03-19 @ 08:27:11
Postat av: Anonym

Är bowlingen ute? Ser ut som simbassänger på dina bilder!! Hej svejs grus.....

2011-03-19 @ 12:41:24

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0