Friends

Ja jag vet, det är illa, men blev så "sugen" på att lyssna på en låt av gruppen Friends igår! Det va typ mitt favoritband en period när jag va liten och jag lyssnade på dom jämt då :) Men såå illa är dom faktiskt inte! Haha :)
Här är iaf låten

Nu sitter jag och chattar med en av dom andra au pairerna på facebook, och har matat djuren, dragit för gardinerna/persiennerna och diskt upp disken. Va det nåt mer innan man kan gå ner och få sin skönhetssömn..? Tror inte det, ska bara ta medicinen också! Jag är själv hemma med barnen nu tills på tisdag kväll för Ashley va tvungen till att åka iväg till South Carolina. Så i morse åkte hon och vi har varit själva hemma hela dagen, och har typ bara slappat. Jag har varit lite hängig o så så barnen har lekt lite o vi har kollat på film o vi har busat lite. Men det har gått väldigt bra faktiskt! Rätt snälla barn jag har ändå! Pratade en kortis med farmor innan också, alltid trevligt och jag är stolt över min faktiskt tekniska farmor! Bra jobbat, t.o.m Ashely va imponerad av dej att du klarade det, det gör INTE min pappa sa hon :)

För övrigt vet jag inte om jag har nåt speciellt att säga... JO, min lilla kära familj har tydligen bokat resan hit till staterna nu!!! Längtar liiiiite smått till sommaren, då ska jag åka och se NY och jag ska få ta med min familj hit och visa dom min amerikanska familj :) Jag har planerat att åka till en amerikansk crossbana (ska bara hitta den först, men det är nog inte så svårt..) och så ska jag ta med mamma och Lisa till Denver, shoppa och äta på Cheesecake Factory! Pappa och Jonatan får väl gärna hänga med också, men det är mest för dom 2 sakerna jag vill dit! Vet inte när IKEA öppnar där, annars blir det väl det också!


Nu ska jag ta o dra mej neråt mot mitt lilla krypin, ska bara ställa ut soptunnan som jag på att jag skulle göra också! Vilken bra hemmafru jag är :) Iaf om det bara gäller för 3 dagar ;) hehe

Pussohej


Skriv en kommentar!
Postat av: Ellen i Colorado

"Det va typ mitt favoritband en period när jag va liten och jag lyssnade på dom jämt då :)"...



Erkänn att "liten" var typ förra veckan..... ;)....

2011-03-09 @ 07:11:21
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0