Inge tournament

Jag bestämde mej idag för att inte va med på turneringen. Fick ännu lite mer info och försökte hitta flygbiljetter och så under eftermiddagen, men det bara gick inte att få ihop så det blev bra. Det fanns inga riktigt bra flyg, och fanns det ett bra för att flyga dit så funkade det inte med hemflyget och tvärt om. Så sen kollade jag på separata flyg, men på den ena sajten fanns det då inga flyg som gick hit till CS utan man fick åka till Denver. Och att landa där vid 11 elr halv 12 på söndagkvällen, hämta väskorna och sen åka ca 1 timma hem, det funkar inte riktigt.. Och det skulle blivit dyrare än planerat nu också, priserna går väl upp nu när det är spring-break och allt. Men tränaren skrev att dom skulle ha en turnering i april och en i maj, så det finns fler chanser! Plus att den ena är här i CS och den andra skulle va närmare så det är ju bra! Och kanske är bra att jag får träna upp mej lite innan ;) Även om det inte va en så tuff träning i söndags så kändes det att det va ett tag sen man verkligen rörde på sig! Men så kul att va igång igen.

Idag har vi inte gjort så jättemkt, började kolla lite på film på förmiddagen och sen åkte vi till biblioteket för där va det sagostund. Och så lånade vi lite böcker och jag lånade en film, Dear John. Det är för övrigt därifrån meningen "I'll see you then" kommer ifrån, som jag har skrivit i mina inlägg. Mysig film med en riktig snygging i huvudrollen! Sen lagade jag lite lunch och försökte lägga barnen. En gick bra och den andra somnade aldrig.. Och det märkte man nu på kvällen att den lilla sovstunden gör skillnad! Vi kollade brevlådan idag också och lekte på gården innan maten, och sen åkte jag iväg och kollade lite på Target och Walmart och hittade lite smått och gott :) Nu ska jag ta och bädda ner mej, använda min nya nagelbands gel och läsa min deckare!

Ha det bra kära svenskar <3


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0