Mammisen

Ja då va den sista i familjen, förutom jag, ett år äldre och den smockfulla födelsedags-mars är snart över. Och denna gången va det ju såklart mamma då. Mamma, lilla mamma :) Tjattanten nummer ett, men samtidigt min bästa mamma! Har ju inte prövat nån annan, men har man en bra vill man inte ens pröva en annan. Det är från henne jag har fått min pysslighet och fingerfärdighet. Och lite kreativitet också kanske. Och rumpan är mammas ;) Och vi har mycket roligt ihop också, och jag hoppas på en Stockholmsresa snart igen. Elr iaf en tjejresa då min mamma inräknad. Och hon har gått från stark facebook-motståndare, till att ha blivit omvänd och är snart en riktig facebook-stalker! Efter att vi har haft X antal kurser tillbara :) Och snart har man en slöjdlärare till mamma också, samtidigt som det är tråkigt att va borta det året du läser så är det väl efteråt det roliga börjar.. Då kan jag ju komma o pyssla hos dej i nån skola :) Och genom skypen får jag ju se allt du gör ändå! Ibland så får jag värsta mamma längtan här, och jag vet att jag är väldigt dålig på att säga det nu när jag är så långt borta, men jag saknar dej mamma! Och dom andra också såklart, men ibland blir man ju bara lite mammig.. Och jag vet att ni inte har det samma där hemma utan mej heller, både för och nackdelar kanske ;) Men tänk när jag kommer hem, då kommer ni önska att jag hade stannat lite längre kanske ;)
Men nu så är du iaf ett år äldre, vare sig du vill elr inte! ;) Och jag hoppas att Lisa gjorde nåt lite speciellt för att det va din födelsedag iaf, lät dej lyssna på låten på hennes Spotify kanske!







Älskar Mamma på denna bilden, hur besviken hon ser ut för att jag satte mej framför så att hon inte syns så bra ;) haha


Så GRATTIS lilla Mammis, vi hörs i morron på skype! <3


I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

TACK, TACK & åter TACK! Fina bilder du har letat fram... Klart att vi saknar dig också men, det är nog jobbigare för dig tror jag. Kram Mamsen

2011-03-29 @ 21:28:55

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0