Mr. Bigg's

Det är där vi har spelderat några timmar nu idag. Vi har lekt på piratskepp, i hoppborg och spelat spel o bowling. Det är ett ställe med massa olika underhållningsgrejer av olika slag. Åkte mini-gokart gjorde vi också, kul! Så när jag kommer hem ska jag köra riktigt gokart :) Men sen bowlade vi, och denna gången kom jag tvåa, orkade inte riktigt köra på mitt rätta esse som jag brukar.. Men det är ju uppvärmning om vi nu kör bowling ikväll också! Skadade typ mej på en av kloten också, den va liksom sönder i tumhålet så skavde mej där på tummen så det brände en stund... Inte bra för min karriär...! ;)



Två förväntansfulla grabbar, fatta vad besviken B blev när han inte fick köra. 11 årsgräns..











Softarn






Mästerfotografen själv har varit i farten!

Hej hopp


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0