Najs

Nu ska jag ta o slänga ihop en pannkakssmet och grädda lite tunna pannkakor till mej själv till lunch :) Det ska bli gott! Sen fortsätter jag med lite till tvätt och ev en film innan jag ska laga min kvällsmat. Har bokat färgning idag också, så i morron ska jag bli helt blond o fin igen! Får se om man hittar på nåt roligt också kanske... Man vet ju aldrig ;) Men denna gången tillåter jag bara henne att klippa TOPPARNA, ska spara lite nu och se vad jag ska hitta på! Aldrig samma förlänge här inte, som många där hemma vet tror jag :)
Jaja, mot mjölet och äggen och mina pannisar!


Höres



I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Sara

Vilken bra idé att göra pannkakor, måste varit ett riktigt geni som kom på det. :)

2011-03-24 @ 23:56:56
Postat av: Kajsa

Hej Mia! Hoppas allt är bra! :) Undrar hur du har fixat den där klockan till vänster i bloggen?



Kramar Kajsa

2011-03-25 @ 01:46:38
URL: http://taxodilen.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0