Nummer 2

Nu är andra omgången med tvätt i maskinen och jag ska preppa 2 av mina vita linnen, som inte är helt vita längre.. Har haft dom under en ny svart klänning som har torrfällt så dom är lite sådär dassgråa och härliga. Sen är det dammsugning och lakansbyte. Jag kör både dagens och morrondagens jobb idag för jag ska va ledig hela dagen i morron, ååh va skönt med sovmorron! Det va ju typ 2 veckor sen och jag är en sovmorron-människa så det kan inte bli annat än bra :)
Är det nån mer än jag av mina läsare som ttycker att det är galet att jag har varit här i 2 månader?! Idag är det exakt 2 månader på datumet och exakt 8 veckor i Colorado. Jag tänkte på det igår att hemma känns två månader ändå rätt lång tid, tiden går ju fort också, men ändå lite längre än det har gjort här! Och som det känns just nu, man är här ett år, 12 månader, och nu är det 'bara' 10 kvar. Jag känner fortfarande lite hemlängtan stunder då o då när man läser nåt elr kollar på några bilder, men jag tror jag har kommit över det värsta och känner att jag ska verkligen ta vara på året, det är ju snart slut ;)



Så med det i tankarna, tränaren för handbollslaget jag ska träna med på söndag frågade om jag ville hänga med på en cup nästa helg. Vore ju skitkul, men här är dilemmat. Det kommer kosta rätt mkt, några tusen svenska kronor, och jag vet inte hur jag ställer mej till det.. Jag vill ju få ut så mkt så möjligt av året, men till vilket 'pris'? Ska jag satsa allt, när jag ändå är här, elr ska man ändå spara lite för att ha till andra grejer? Det är ju inte nån liten struntsak bara, som att gå och shoppa, utan jag får ju en upplevelse och träffar andra, men ändå! Såå, nu är det dags PÅ RIKTIGT att ni kommenterar och "gör eran röst hörd", för för mej betyder det mycket! (Även om man läser för första gången elr om det "bara" är familjen där hemma!)

Återgår till tvätten och min musik så hoppas jag få läsa många kommentarer sen :)


Skriv en kommentar!
Postat av: Kajsa

Åk med på cupen!! :D

2011-03-11 @ 01:49:47
Postat av: Elin

Åk med . Tänk vilken upplevelse!:)

2011-03-11 @ 12:03:02
Postat av: Hanna

Tänk typ;

- Är det något annat jag vil ha ?

- Vad kostar det isf ?

- Vilket får jag mest nytta av ?

- Vad blir roligast ?



Verkar ju skitkul att följa med :)



Tänk typ på vad du har tänkt att köpa annars , det kanske kan vänta . Men det kan ju inte detta :)

Det blir nog bra hur du än gör .



Familjen hälsar ! :)

/Hanna Sandgren

2011-03-11 @ 19:58:37

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0