Ojsan!

Kom på nu mitti mitt bloggläsande att jag själv inte hade uppdatera idag, av nån anledning! Har gjort lite annat och dagen går ju så fort på nåt konstigt vis. Vi va på biblioteket en sväng i morse och eftersom det har varit så bra väder så va vi i parken också. Har nog varit en 15-20 grader idag och det va riktigt varmt i solen! Och ni hade snö hemma va, elr hur va det...? ;) Barnen åt och skulle nappa, jag skypade lite och handlade lite efter. Skulle skriva på min hemläxa medans barnen sov men lilltjejen vaknade tidigt så blev till att fixa det lite pö-om-pö. Vi gick till brevlådan, och inget idag heller... Vad skrev ni för adress på egentligen?! Det verkar inte va min iaf! Vi lekte lite ute medans 'morsan' lagade mat och jag fick mej ett träningspass, elr tog tillvara på det när jag hade chans rättare sagt! Vi sprang runt här på gården och lekte ta typ och race-ade med deras små bilar, jag tackade och tog emot att dom höll ut så länge som dom gjorde ändå ;) Ingen intensiv träning kanske men mer än ingenting, som det typ är alla andra dagar.. Blir liksom inte så mkt tid över när man jobbar halv 8 till 8 typ, med kanske 2 timmar av mitt på dagen för att kunna skypa lite.. Men ska väl försöka ta tag lite i det dära nu och använda löpbandet här hemma lite, även om jag inte riktigt gillar att springa inne.. :S

Nu ska jag sova, så min alldeles förkylda och täppta kropp orkar med tre till arbetsdagar, plus en lördag i Denver med classen! Kan tillägga att jag har snytit mej ca 50x1000 gånger idag, och köpte mej även lite halstabletter då jag har börjat hosta lite också... Alltid är det nåt!


Hej hopp från Snäckan (internt!)

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Jag har skrivit DIN adress. Pratde med mannen på Ica igår och han sa att de har förstärkt i tullen sedan det var upplopp i Egypten. Du vet väl att "väntar man på något gott, väntar man aldrig förlänge"! Kram Mamma

2011-03-02 @ 19:14:44

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0