Sabariel

På elvish, alltså älviska så betyder mitt namn Mine(engelska) och jag heter Sabariel.
Hittade det på en hemsida och fick ideén från på en annan blogg jag läste.


Mia
Mine
  Sabariel
(Sah-bar-ee-ell)


Nu är det väl inte så att det är något som liksom är helt bestämt och bara är så, för jag kollade på andra sidor också och det blev ju inte precis samma namn! Men tyckte det va ganska fint och ville dela med mej av min upptäckt :)


Skriv en kommentar!
Postat av: Martina

Det var jag ju tvungen att testa...och blev lite förvånad över att mitt namn fanns med...

Martina=One who loves everyone

Melardhoniel...var ju inte så lätt att säga - ditt var finare :-). Kram

2011-03-08 @ 20:19:03

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0