Orange County

Jag har haft en effektiv dag idag, och det känns! Nu är man som tuggat tuggummi i huvudet. Skönt då att det finns program på TV:n där man absolut inte behöver tänka, bara bli underhållen av människorna i programmet. Just nu är det nämligen om Real Housewives of Orange County, vilka jobbiga liv dom verkar ha! Intriger, yoga, fixa håret med sin egna stylist.. Och ja vi får ju inte glömma allt skvaller och att bråka med sina "vänner". Inte riktigt som i O.C i serien, men ändå lite likt om man tänker Julie X 5, för dom som har sett!
Innan va vi och åt på Red Lobster igen, lite för att fira att jag varit här i 2 månader. Åt goda jätteräkor, nåt för dej det stället mamma! Bara skaldjur och fisk :) Och nu avslutas kvällen varm choklad och lite Ballerina, och några Girlscout cookies som Ashley köpte för ett litet tag sen. Det är nåt som är här varje år, och det är girl scouts som säljer dom. Jag ska fråga Ashley i morron vad pengarna går till. Den sorten jag åt nu va den i det gröna paketet, typ mintkex i choklad.



Här va kvällens måltid, grillade jätteräkor med vitlök! :P smarrigt värre!


Och så även mitt kvällsmys framför TV:n

Nu ska jag läsa lite innan ögonlocken faller ner helt och hållet (programmet har hunnit ta slut under tiden jag skrivit!) ÅÅH va skönt med sovmorron! Ska förhoppningsvis bli lika bra väder i morron som idag också, vilket betyder runt ca 20 grader ute så jag ska nog ta en promenix också, och allmänt bara slappa innan vårat au pair möte på kvällen. Då ska det pysslas och greja, det som jag tycker är väldigt kul :) Kanske skulle va keramik också, vet inte riktigt, men då kanske jag ska härma moster o göra en kopp!? Va sägs om det? :)

Pussokram


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Den restaurangen vill jag GÄRNA besöka:)Hoppas det blir en fin mugg...... Mamma

2011-03-11 @ 06:44:59
Postat av: Sara

Så de har riktiga girl scoutkakor, inga Lillebror Bästa eller Farfars Favoriter där inte!

2011-03-11 @ 09:29:53

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0