Class day

Ja då kommer bilderna från gårdagen här också. Det va en trevlig dag och vi hade väldigt roligt ihop allihopa :) Man kan säga att här är USA invaderat av tyskar! Vi gick på St. Patrick's day paraden inne i downtown och alla hade något grönt på sig. Annars blir man nypt! Och det gröna va tydligen ifrån att Irland kallas för den gröna ön bl.a.. Ja och dagen är för att fira St. Patrick som är ifrån Irland.












Riverdansare, tyckte ju det va så himla bra när jag va liten och lyssnade på riverdance-musik hos mormor och morfar!


Bra när man kan hoppa ur bilen och gå jämte den! Det är ju som Långben, Musse och Kalle Ankas bil på jul :)





Det här va nåt för dej pappa, du skulle hört hur den lät! Hur gött som helst!


Så gick vi till en Irländsk pub som va smockad






Darth Vader i sin bil, då har man sett honom också!



Hela gänget






Herre på täppan






Ana


Efter det åkte vi hem och jag slappade lite som jag skrev igår, och sen åkte jag och åt med Ana och Jade. Efter att vi va färdiga så åkte vi och bowlade, och jag vann! Fick rätt många strikes faktiskt och va riktigt imponerad av mej själv :D


Här kommer till mamma: Gissa bajset



Och så måste jag ju skriva nåt som ajg glömde av igår! JAG FICK ÄNNU ETT SVENSKT BREV!!!! Innehållande farmorprylar och ett litet bidrag :) Får väl se om det kanske blir att jag startar upp en liten verksamhet här åt lilla farmor, men då får ni verkligen se till att komma hit :D

Nu ska jag ta o äta lite så jag kanske kan piggna till lite innan jag ska iväg och introducera mej för de amerikanska handbollsspelarna. Plus att jag försöker få tag på min lella vän som ska komma tillbaka till Amerikatt idag :)

Hej svejs


Skriv en kommentar!
Postat av: Kerstin

Heej!! Åh var du på Irish Festival?? Jag gick i den! Om du såg hela så måste du sett mig! Jag var med El Paso 4H och jag gick i början med min svart/gröna get! haha

2011-03-15 @ 01:41:07
URL: http://kerstinc.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0