Snilleblixt

Här kommer bilder från igår vid vattenfallet och några från au pair träffen. 






Monika, hennes tyska vän Nina på besök, Lucian och jag


7 falls


Vi va ganska högt upp, stället vi är uppe på syns på den första bilden






Monika och hennes ena host-barn Ashlyn


Ana och Ashlyn



Hur söt är hon inte!? :)





Här är på pysselstället, jag kan tänka mej att åka dit igen bara att det va rättså dyrt! Här är area directorn Emily och Tamara från Tyskland.


Ainslie, från Nya Zeeland



Min mosaikplatta, så ser den fortfarande ut men jag ska lägga på fogen i morron :)


Och kvällen avslutades med bio, 1,50 dollar är ju liksom överkomligt!

Nu har jag suttit och skumkollat på Kings of Leon på TV när dom uppträdde på Roskilde festivalen, så rent praktiskt har jag också sett dom spela live nu! Så nu har vi nåt att prata om Elin när du har sett dom i juni ;) haha
Plus att jag fick en positiv uppenbarelse innan idag, det är ju inte nästa helg cuppen är, det är om två veckor! Vilket betyder att jag hinner träna iaf 2 gånger, om jag inte kör med killarna också :) Gött att få sånna snilledrag ibland! Nåja, får väl börja med att ta första träningen i morron!
Får nog bli att jag lägger upp dagens bilder i morron, för nu ska jag göra mej i ordning och sen åka och äta med Ana och Jade.

Hej svejs


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Spara alla pysselidéer så får vi slå ihop dina med mina och frossa tillsammans! E> Mamma <3 (Kom just på ett nytt hjärta....)

2011-03-13 @ 08:33:45
Postat av: Ninna

ville bara säga hej!

2011-03-13 @ 10:36:17

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0