Wiihooo

Med gårdagens tidiga och deppiga avslut så kunde det ju inte bli sämre. Sov bra och länge och kände mej lite piggare på morronen, dock fortfarande lock för öronen och lite ont i ansiktet. Vägen upp till Denver va inte så farligt, men sista 20-25 minuterna ville jag bara va framme, vet inte om det va med höjden elr va det va men trycket va riktigt illa och jag hörde knappt nåt så mådde rätt skit då! Men väl uppe så kunde jag både snyta mej och få frisk luft o allt och träffade dessutom lite nya svenskar vilket va trevligt :) Vi gick runt lite i stan och skulle svara på några frågor och lite så. Åt lunch på Noodle company och det va starkt kan jag säga! Sen gick vi snabbt på konstmuseét och sen skulle vi tillbaka till själva "skollokalen" och det va hej då. Väldigt rolig dag faktiskt, trots att jag mådde som jag gjorde. Men kul att träffa lite annat och nytt folk :) Nu på kvällen åkte vi till en restaurang ganska nära och åt lite mexicanskt.




En fin kyrka vi va inne i, alla fönster hade så många fina färger och det va väldigt vackert faktiskt.



Hela gruppen framför the State Capitol, jag är längst ner till höger.


Luciana på lunchen

På lunchen, Joyce, Christina, Poo, Monica och hennes tyska kompis som va på besök.


På konstmuseét, dom är konst... ;)

Hela gruppen igen, framför museét

Såg två väldigt fina hus på vägen tillbaka till skolan, skulle kanske inte själv vilja bo där... Men det andra har ju iaf bra fäger om man är svensk ;)



Fick ett roligt mail i morse också, elr hon skickade väl igår kväll kanske men såg det i morse, men det va iaf om att det fanns ett handbollslag här i "Springan" och att jag va välkommen att komma och träna! Såå roligt och jag blev glad, och det är träning i morron men Ashley ska iväg så vet inte om jag bara  ska ta med barnen och kolla in vart det är och hälsa på dom som tränar o så.. Det återstår att se! Men iaf roligt att komma igång och träna och träffa lite amerikanska fränds! Plus att jag tror det är en del tjejer från Air Forcen, vilket kanske är positivt, om man får komma dit upp o hälsa på så kan det ju leda till mera kompisar. Plus att det va ju där det fanns lite ljusglimtar på söta-killar-fronten ;) hehe!


Det här va innehållet i mitt kära paket jag fick igår:
En skvallertidning, tidningsutklipp om Elin och Evas bebis, Dumle, Ballerina, Bubblizz, en handduk i hjärtat i mitten där, mitt kära knäckebröd (undra om det skulle gå att skicka hushållsost..!? ;) ), några av mina älsklings'bubs', och en halvt uppäten chokladkaka :D Paketet kunde ju inte kommit lägligare än det gjorde, och jag tackar och bugar så väldigt mycket!

Nu ska jag nog ta o sätta på TV:n och bara ha en lugn och återhämtande kväll så jag kan bli av med skiten nån gång.. Kanske mysa ner mej med katterna lite!

Kram och puss bomullstuss!

I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Yohanna

Gud vilken fin kyrka! :o

2011-03-07 @ 23:37:34
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0