12 maj-2xGalenskaparna

Idag blir det 2 låtar igen, har haft galenskaparnas låtar på hjärnan idag! Det kan man ju också ha ;) Spelade min "Svensk sommar"-spelningslista på Spotify idag när jag tvättade och städade och där har jag massa blandade typiska svenska låtar. Lite andra också som jag förknippar med sommar, men nästan bara svenska låtar, och då bland annat några Galenskaps-låtar. Så idag har jag gått och nynnat på.....

Pappa, jag vill ha en Italienare
&
Konfirmationspresenten

Två riktiga klassiker! Men bara för att jag är så himla snäll idag så kan jag även rekommendera:

Man ska ha husvagn (lite dålig kvalité, men det duger)
Det är vattenpumpen Gerd


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0