BB

Inte där man får barn, utan det ska stå för Barn Bowling. Det har vi vart på idag. Jag och Irena hade pratat innan om att hitta på nåt med småfolket idag. Skulle väl egentligen ha varit en uteaktivitet som vi hade planerat, men vädret inte så fint så vi bestämde bowling ist. Gick lika bra och barnen tyckte det va kul, både sällskapet och aktiviteten. Killarna skötte 'skjutningarna' själva och vissa gånger tog det ju rätt lång tid för kloten att ens komma nära käglorna..! Killen som fixar om en boll fastnar elr om nåt blir tokigt på banan tröttnade nog på oss efter typ 7 gången han fick hjälpa oss ;) Han fick springa som en iller mellan sina uppdrag och till våran bana för att plocka klot som stannat halvvägs på banan elr hamnat fel ;) Men det är la det han får betalt för så...

Skypade en stund med Ninna i väntan på Elin, pratade lite med henne och sen med min tekniske farfar! Tejpade en hel del till en VISS grej och gick till brevlådan när småttingarna hade vaknat. Fick ett tjockt brev adresserat från Svedala, med mumsigt innehåll!!! TACK farmor och farfar :) Det va yummie saltlakrits, smakade gott i munnen min! Barnen ville ju såklart smaka också, och det va ju ingen hit kan jag säga! Båda bara stod och gjorde grimaser och spottade sen ut sina små bitar i papperskorgen :D Filmade det och både jag och Ashley skrattade gott när vi såg filmen igen! Men det är ju bara bra för mej att ingen annan i familjen gillar saltlakrits, för då får jag ju hålla den helt för mej själv! Choklad däremot äts det gärna! Barnen blev idag mutade med Marabou choklad för att städa, det gick rätt fort idag kan jag säga ;) Dom fick en liten bit innan dinner och sen resten av en 25-grammare efter. Undra hur många sekunder det tog innan dom va borta!





Ja, som det ser ut så skjuter han klotet direkt i rännan....

Irena blev den utsända att hämta klotet ;)



Stöttade varandra hela spelet igenom!


Och "anti-handsvett-blåsen" va rolig också ;)



MUMMMMMAA! Tack igen, älskar er farmor och farfar <3

Nu ska jag kolla ett program på "TV" och sen sova. I morron ska jag och Caroline till biblioteket och hämta böcker om Sverige :)


Pussohej saknar er där hemma  <3


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0