Elin, mitt <3

Under tiden man läser kan man lyssna på dessa låtar, det är våra låtar och när jag hör dom kommer minnen upp!
Rachel Yamagata-Worn me down
Ryan Adams-Wonderwall

Så idag, Elins 21:a födelsedag, sitter jag här i amerikatt och drömmer mej bort till de ovanstående tonerna och minnena som hör till. Tänk om man skulle räkna upp allt vad vi har gjort ihop, det skulle behövas skrivas en hel bok för att få plats med allt! Men jag kan ju skriva dom största händelserna vi har gjort ihop.
För det första, vi träffades första gången på riktigt första dagen i gymnasiet, och några veckor senare hade vi fastnat för varandra. Sen dess har vi hängt ihop som Piff och Puff, Marabou och choklad, stol och rumpa, Ben and Jerry, och vi har passat som handen i handsken! Men dej Elin har jag: skrattat mer än någonsin förr, gråtit tårar ihop, pratat om ALLT och lite till, uppskattat varenda minut jag har varit tillsammans med dej, varit på roliga resor, haft livsupplevelser man aldrig kommer glömma, och gjort sånna grejer man bara gör en gång i livet som bal och student och få gesällen t.ex. Vi har sovit sked och festat, snackat skit och snackat killar, jobbat ihop, åkt massa buss och andra fordon tillsammans. Myskvällar i lägenheten med pizza, godis och TV, utflykter såsom till både Stockholm, Gränna, Zakynthos och Tjörn. Sena kvällar i salongen ihop, med både nya prövningar, felsteg och fantastiska resultat! Elr varför inte nämna det faktum att man har blivit lurad av sina bästa kompisar, och resten av släkten också för den delen... Men en trevlig överraskning va det allt! :)
Grattis så jättemycket min fina vän, hoppas dagen blev bra och att du blev bra firad av de närmsta, åt goda vaniljbullar och fick några önskade paket! Nästa år kör vi på det dubbla firandet TILLSAMMANS!
Saknar dej så otroligt mycket, och vet att det tyder på att vänskapen är en livslång sådan <3




Grattis min bästaste bästa vän!


LOVE YOU


Skriv en kommentar!
Postat av: Anonym

Tack snälla underbara du för det fina inlägget! Saknar dig i massor. Kram!

2011-05-23 @ 10:21:37

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0