Fredagen den 13:e

Det har jag inte märkt av alls faktiskt! Ingen otur över huvud taget.. tror jag inte..?! Ne men dagen har väl gått enligt planerna, nästan iaf. Lämnade barnen i skolan, hem o pysslade lite och gjorde snäck-halsband(bild ska komma, men jag kanske ska ändra lite på det.. Får se!) Sen fixade jag mej lite snabbt, hängde med hostmamma till sjukan och skrev kort, snabbis på Walmart, hämta barn och sen till min allra första amerikanska baseball-match! Det va den längsta matchen av någon sorts idrott jag har sett, 3,5 timmar tog EN match... Jag visste att det skulle ta ungefär så lång tid, men inte riktigt 3,5, hade räknat med högst 3 ungefär. Men på nåt vis blev det inte så farligt långtråkigt ändå tycker jag. Man va ju såklart inte 100 % fokuserad på spelet hela tiden, det går liksom inte med 2 små barn jämte sig, plus att man måste få ha kissepaus och köpa mat/snack paus! Men mellan 'perioderna' så hade dom lite smågrejer med publiken o så så det va ju lite kul o se. Men efter va det ju då lite ändrade planer, hade ju räknat med kortare match och skulle alltså kunna hinna med bowling, men så blev det ej! Det går ju lika bra ändå, för ska hänga med dom hela dagen i morron typ så jag klarar mej! Då kör vi på med sport-temat och jag ska kolla min första live match med amerikansk fotboll, ska bli kul!



Mer bilder kommer i ett eget inlägg


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0