Good mood

Det är väl därför jag lyssnar på låtarna jag la in innan, jag är på rättså bra humör ikväll. Fick prata med familjen innan, som jag inte har gjort på typ en vecka...!? Och det känns att det BÖRJAR närma sig lite nu tills dom kommer. Och så snack med kära kusin, hade softar eftermiddag och åt och hade sen vattenkrig när barnen badade typ :P Sen gick jag ner till mitt och pratade med Kajsa :) Och så tanken på att man om 2 veckor kommer va på nästan 3 veckors semester, det gör ju inte det hela sämre! Gillar läget just nu kan jag säga :D
Så här halvligger jag nu i min höga säng och ska nog ta mej i kragen och göra mej i ordning för natten och ta o kolla på nåt tv-avsnitt. Kanske ta en bit choklad också bara för att jag kan!
Det är dock lite sorg i hjärtat... Josefine har ännu en gång dissat mej och tagit picket och packet och lämnat skutan(USA)... Den här gången är det desto längre, 3 HELA MÅNADER ska jag klara mej utan henna.. Och jag som saknar henne redan och är lite ledsen för att jag aldrig ringde henne igår eftermiddag som jag skulle.. Men hinner man inte så gör man inte... Tur att hon har telefon och skype där hemma också, om hon nu skulle vilja svara också!!! (en pik eftersom att hon inte har svarat på mitt sms jag har skickat..)

Väldigt snygg, aldrig tidigare publicerad bild på oss två Gällsta bor, snart ett halvår sen det! Jossan har pengarna i högsta hugg framme vid glöggståndet, och våran kära Sara är den exceptionellt skickliga fotografen. Ingen förvarning elr nåt innan hon tar, shoot bara!


God natt från Amerikatt



I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0