Här kan man va...

Och här kan man va, hääär kan man va.. Den som gillar och har sett på Björn Gustafsson vet vad det handlar om, annars får ni kolla WOW-Jocke på youtube. Fina grejer!
Rättså lugn men full dag. Lämnade barnen, hem och dammsög, slappade lite med min kompis datorn och åkte och klippte tilll en!! KUL, jag saknar ju mitt klippande :) Hämtade barnen tidigt och hem och la dom, pillade lite till på datorn och städade lite i mitt rum. Fixade sen mej samtidigt som jag pratade med min bästa Ninna. Hämtade barnen uppe och bytte om på dom, till födelsedagskalas hos deras kompis, Irenas värdbarn. Efter det hem och bada dom och slänga dom i soffan framför en film och gjorde lite smoothie till oss. Sen slängde jag dom vidare i sängen och jag kunde pusta lite! Sen när A kom hem kollade vi på No Strings Attached, rättså mysig film, men som man vet precis hur den kommer sluta typ!
Jaja, höll nästan på att somna under filmen så ska väl ta och dra täcket över mej nu och dejta John Blund.

Här kommer en bild från våran lilla filmstund innan, pyjamasklädda och med nya hattar dom fick på kalaset. Dock fick inte den "riktiga vikingen" någon hatt, jag får väl klara mej ändå! Elr sno en av de två vi har här i huset ;)


Hej happ knapp


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0