Jahopp

Just nu saknar jag ALLA där hemma, mina käraste i familjen och vännerna. Vet inte om det beror på att man är trött och inte mår helt 100, men jag saknar er så fruktansvärt mycket just nu.




STORT HJÄRTA TILL ER


Skriv en kommentar!
Postat av: åsa

Hej mia. Vi saknar dig oerhört mycket här hemma också.Ditt glada skratt och dina spontanbesök. Vi hejar och tror på dig och vet att det snart kommer roliga dagar igen.Vi läser din blogg varje dag och det känns som du är nära, vi ska bli bättre på att kommentera. Ser fram emot mer härliga musiktips.Massor med kramar från alla oss på soläng!!!

2011-05-23 @ 09:15:23
Postat av: En som saknar och gillar dig väldigt mycket.

Åh Mia. Härliga och underbara Mia. Mia som alltid har någon rolig idé på gång och ett säkert kort om man vill ha en trevlig kväll. Du är oerhört älskad och saknad här hemma och själv är jag väldigt stolt att du har åkt på ditt äventyr, ett äventyr som både är kul och jobbigt och som kommer göra dig till en starkare människa.



Din blogg är alltid det första jag kollar på morgonen och det sista jag läser innan jag lägger mig och det är så spännande att höra och se vad du har för dig. Hur långt borta du än är så finns alltid dina vänner kvar här hemma.



<3 ta hand om dig.



2011-05-23 @ 10:46:17
Postat av: Sannie - Life in the USA

nämen! ännu en au pair i the US! :)

Hur är livet i Colorado? :)

2011-05-23 @ 17:10:18
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0