Karra!!!!

Alltså karamell/er! Fick min efterlängtade låda från Swedelink idag, med massa gottigheter och fina grejer! Va ju inte direkt någon nyhet för mej vad som skulle va i, förutom att man kunde beställa lösviktsgodis som någon plockade där hemma i Sverige, så det visste jag ju inte riktigt vad man skulle få :) Skrev som önskning på vad som skulle plockas, sura godisar, choklad och massa saltlakrits! Min blandning det där! Så nu går man som på moln, har godis så det räcker ett tag, skvaller hemifrån och så en ny film att titta på... BJÖRN GUSTAFSSON!!! Haha, nu kör vi på humårr :D Helnöjd!





Den synen va längesen, men ack så kär! ;D


Tummen upp för denna leverans från Swedelink!

I övrigt har väl dagen varit bra. Körde barnen till skolan och köpte en Colorado-tröja på vägen hem. Pratade med kära Stina i lite mer än 2 timmar! Tvättat och städat och lagat kvällsmat. Idag blev det så kulinarskt som fisk och potatismos-gratäng med egengjord Hollandaise sås! Det nu, blev skitgott faktiskt :P Och Ashley gillade det mycket också, så gott betyg!

Man ser ju lite lagom glåmig ut, men kolla bara på tröjan! Det är den jag visar ;)


Ser den inte smarrig ut?!

Sen gav jag mej på att göra frukt-isglass, gick sådär med chokladen! Ska väl försöka mej på det med resten av den frusna frukten i frysen i morron kanske.. Det ska nog va med vattenbads-smält choklad tror jag.. Nu micrade jag för att det skulle bli några färdiga innan källsmaten, så det kunde va efterrätt. Jag gjorde på banan, ananas och vattenmelon, och ananasen utan coklad gick också, och kallt va det!


Nu ska jag ta en till "harlort" och sen stänga igen påsen för idag, den ska ju räcka ett litet tag nu ;)


Pussokram


I'll see you then


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0