Mjahaa

Ja då va väskan hets-packad och benen rakade inför några veckor med solande. Skönt det iaf, att det äntligen är överstökat. Tror att det va lite stress också innan som gjorde att man mådde rättså skit. Annars kan det ju va det faktum att det inte bara va halsfluss man hade (om det nu va det, isf inte så kraftig förmodligen), utan att man också har en släng av öroninflammation igen. Jo men så att det känns ju rätt skönt att allt kommer nu såhär 2-3 dagar innan man ska åka iväg! Bra tajming liksom! Jaja det är ju som det är, nu har jag fått stark antibiotika som jag ska äta 5 dagar och jag hoppas att det går över fort. Ska väl slänga i mej en hop med pain killers också så man kan bli helt avdomnad och inte känna nåt, vore skönt!
Öppnade mitt Åsa-brev idag också! TACK så jättemycket ÅSA! Det stod att det skulle öppnas en solig dag i maj, inte har det varit soligt idag, men det behövdes definitivt :) Tack igen, mysigt att får lite brev sådär, för nu lär jag ju inte få nåt svenskt på 3 veckor... Om det blir som jag hoppas och tror så kommer dessa veckor gå fort också, det har ju en tendens att göra det när man är på semester, även om jag nu ska jobba lite också men... Men sen betyder det att det 'bara' är en månad kvar tills min älskade familj kommer! Fatta vad man längtar elr...


Nu ska en trött sjukling sova för att försöka få NÅN energi för att göra NÅT, typ upp tidigt och sen flyga i morron..


Saknar er såå där hemma 



I'll see you then


Skriv en kommentar!
Postat av: Lilian SDkattberg

Hej! Hoppas du frisknar till snabbt så du får njuta! Farmor

2011-05-25 @ 08:57:10

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0