Vardagshjälte?

Utnämner mej härmed till en vardagshjälte. En väldigt vardaglig vardagshjälte! Först hjälpte jag en vilsen utländsk kille från Värnamo (han va utländsk och utgick från Värnamo, jag kallar inte alla från Värnamo att dom är utländska ;) haha) att hitta till Lager 157. Hjältepoäng. Fick prata engelska, gillas!!
Sen hittade jag ett visakort på marken när jag tankade bilen, luskade reda på vem det va och åkte personligen och levererade det tappade kortet. Massa hjältepoäng!

Så här har ni mej, den alldeles vanliga, självutnämnda, vardagshjälten :)


Skriv en kommentar!
Postat av: Pernilla

Du är sannerligen en hjälte du Mia! Good work! :)

Och shit vilken rolig tidning du hade gjort när du var liten, skrattade högt åt bilderna! Klockrent :D

2011-11-17 @ 22:15:32
URL: http://pernijo.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0