Go kväll!

Både 'God kväll' och go kväll, dubbel mening där alltså! Bra dag idag. Jobbat dubbelt och sen provade att baka helgens dessert till kalaset. Blev godkänd så den får det bli, ska bara göras igen alltså :) Sen laddade jag för träning, och den här gången lär det mog kännas ordentligt i morron.. Bävar redan lite för att ta mej ur sängen..! Men kanske en liten promenix med Jossan på eftermiddan?? (hoppas du hinner läsa innan jobbet i morron ;)) Nu kör vi på med lite kvällsmat och gårdagens EMS (Ensam mamma söker). Dessutom ska tilläggas att jag, enligt Saras principer, är en lite osmartare människa då jag pillar bort mestadels av det vita på clementiner...! (Hon hade läst det någonstans att undersökningar hade gjorts på dom som inte pillar bort så mkt av det vita, och dom som hade gjort det. Dom icke-pillande hade alltså vunnit, varit liiite smartare...!) Haha, men det är jag hellre då för det är ju inte ens nå gott!



Laddad för träning


Kvällsmat, leverpastej-knäckisar med passionsfruktsyoughurt och en HELskalad clementin, fint ska´re va en tisdag! (funderar på om man ska lägga denna kulinariska måltid under kategorin 'Mat och bak'..?!)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0