Kort o gott

Ett inlägg om några av helgens inköp, kort och gott.



Och så köpte jag lite basgrejer också, linnen, leggins, strumpbyxor och en BH (som jag SÅKLART gick till botten med varför vi inte fick nån rabatt på..! Till Jossans förtret). Gick bra för mej att kolla på blått som var mitt mission... Syns speciellt nu när jag har tagit kort på det också, mest rosa va..? Skräll!
Köpte iofs ett par röda skor som ska få komma upp också, orkade bara inte gå ner till dom och fota dom just nu, SEN.
Sist men inte minst, här kommer mitt roligaste köp! Den gick jag runt i en sväng igår :) (mindre passande med en kitty-tröja till dock kanske..)

En hängsle-klänning, tänk när man hade det senast!?

Nu ska jag fixa mej till jobbet, höres


Skriv en kommentar!
Postat av: fellaaaan

Åh vart är den gosiga tröjan från? jag vill med ha en sån! hehe:)

2011-10-05 @ 21:55:46

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0