Promenix

Efter jobbet stannade jag kvar en stund. En ganska bra stund. Typ en timma... :S Gjorde det frivilligt och hade mycket trevligt under tiden! Sen åkte jag hem en kortis för att sen åka tillbaka till storstan för att promenera med Jossan. Hade ett till ärende annars hade jag ju inte åkt hem emellan, men va som sagt tvungen. Så vi hade en mycket trevlig promenad genom byn pch tog oss en schwäng, så att säga, i en gunga på en lekplats på vägen. Fick några frågande blickar. Vaddå, 21 år och gungar? Va är problemet?! Jag kommer aldrig växa upp, dricker ju inte ens kaffe för sjutton ;) (tydligen ett vuxenhets-tecken!?) Men på vägen hann jag spendera hela 30 kr till mina guckor jag gjutit, och för den enorma summan fick jag faktiskt en hel del "plåtter". Mycket bra att ha! Sen handlade jag lite mat och hem och tillaga den, de blev tacogratäng idag. Inbillar mej att taco är jättenyttigt, köttfärssås och massa sallad måste väl va bra? Just idag lyxade vi ju till det med creme cheese också då, men... Unde tiden vi åt hann matchen börja, Sverige-Holland. Är inte största supportern i Sverige, men hejar såklart på MITT land! Gött att dom vann också, då är det kul att kolla!







Vi i ett nötskal! Och jag gillar't :)


I morron kommer bilder på lite klumpar med betong!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0