Pyntat träd

Jag gjorde ju ett litet betong experiment. Gjöt in en gren i en klump med betong, sen tänkte jag pynta det och så. Tog bilder på resultatet i fredags men glömde, under min mycket upptagna helg(??), att lägga upp dom, så here they come!




Det syns inte jättetydligt, men det är sprayglitter både på 'foten' och på några av grenarna. Ett extra pynt!




Såhär ser det nu ut utanför ingången till min salong.


Blev ganska bra tycker jag, men skulle vilja ha mer pynt för det ser fortfarande lite glest ut! Men fick ju en idé när jag gick in i salongen, som står om här ovan. "Hmmm, lite sprayglitter borde ju piffa till det lite..?!" Så jag tog hår-glittersprayet och sprayade på lite ;) Funkar la!? Men det ser iaf ganska inbjudande ut när man kommer och ska klippa sig :)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0