Totalt slapp

En måndag har flutit förbi i en hast också... Vart tar egentligen all tid vägen? Jaja, jag har i alla fall spenderat den lite hemma, gått en lite promenad till grannen och matat katten vi är kattvakter åt. Om man kan kalla det kattvakt när vi bara matar den i några dagar..!? Sen har jag jobbat, promenarat med Jossan och snackat lite inredning i allmänhet..! Även hunnit glömma både plånbok och mina inköp hos Jossan. En påse äpplen. Nu ikväll har jag BARA SLAPPAT. Gjorde mej lite go-gröt och kängde loss totalt framför TV:n. Började med ett mycket kulturellt och vetgirigt program, Vem vet mest?. Bytte sen ner mej en smula till ett mer mys-program, Halv 8 hos mej. Vidare sen till ett totalt IQ-befriat TVprogram, som man iofs får sig ett gott skratt till, på tv6, Waterwörld. Sist men inte minst ett lite mer spännande program, Den som dräper. Sistnämnda kan man också skratta lite till, om man försöker att bara lyssna på vad dom säger. Det är ju skrattretande att ens försöka ge sig på att förstå danska! Förstår inte hur du klarar dej Emelie!?

NU har jag bäddat ner mej och ska kolla på dagens EMS. Ingen tankeverksamhet behövs då heller, skönt!


Jossan på promenaden. Hon är ena schnögger frun-timmer! Haha


Skriv en kommentar!
Postat av: Halvdansken

Haha, ja tänk vad man kan ändra åsikt på bara ett år! Knepet är att inte försöka höra så går det mycket enklare ;)

2011-10-31 @ 22:50:16

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0