Varning för djur

I går kväll va jag så trött så la somnade tidigare än vad jag brukar, fortfarande inte jättetidigt men tidigare än jag brukar! Alltså vaknade jag lite tidigare i morse också och kände mej pigg på en promenad. Så jag va ute och gick och sprang lite, sen kollade jag mina grejer jag gjöt i helgen och slängde skräp o så. Letade fram lite färg till mitt gjutna spel och målade det som skulle målas. Duschade och fixade mej för några timmar jobb och sen direkt efter en sväng till Borås. Skulle köpa grejer till salongen och sen träffa Malin och vi skulle hitta på nåt. Bara det att när jag kommit halvvägs till borran upptäcker jag att jag inte har med min plånbok. Suck... Typiskt mej! Frisörgrejerna kan jag fortfarande köpa genom faktura, men inget annat ju. Så hämtar det jag ska, och lite andra roliga grejer (:P) och sen vidare till Malins lägenhet för att vänta. Hinner måla och sen tröttnar jag så jag bestämmer mej för att möta henne på vägen. Det gick ju som det gick... Det slutar med att jag hinner gå ända till hennes jobb och står i hemlighet och väntar på henne där, tills jag ser henne cykla därifrån från andra sidan huset. Suck igen, jag och mitt hemlighetsmakeri! Men jag fick mej en lite snabbare promenad hem igen och där möts jag av min goa Malin och systersonen Assar! Vi slappar oss sen igenom hela kvällen, med en paus för att göra och äta lite mat. Nu är jag nyss hemkommen från Borås och hann på vägen se 2 wild:a animales, varav en va en räv.


Klart slut för denna dagsrapporten, i morron ska jag försöka komma ihåg bilder på mitt betongfix :)


Natti


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0