Chockuppvakning

Skönt idag med lite sovmorron, och jag hade ställt klockan men stängde av den när den ringde! Sov en stund till och hade superkonstiga drömmar. Vet inte hur länge, men kommer ihåg en del av dom.. Jag va bland annat gråhårig, träffade en kille, hade fortfarande barbies framme, i Rocky Mountains fast ändå kvar i Sverige, och sen lite jag tror att jag i drömmen såg på film, fast det va jätteverkligt så de kunde lika gärna varit jag med där. Ska nämnas också att det sistnämnda handlade dessutom att en som satt på en motorcykel blev överkörd, och att en gubbe sen skulle lösa mordet... Wierd, jag vet....!

Även trevligt när man ska göra sitt morgon-toabesök och verkligen får sig en chockuppvakning, typ iskallt där inne eftersom fönstret står öppet. LISA, bra jobbat!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0