Gåd najt

Dagen har varit bra och lugn, samma som alltid mer eller mindre! Jobbat och kom hem till att mamma hade köpt Kina-mat, det va länge sen kan jag säga! Men det slank ner och jag är fortfarande mätt. Sen blev det TVtittande och nu har jag slappat i sängen en stund. Ska idag somna liite tidigare än jag brukar. Inte bra att börja sent då man kan va vaken lite längre utan att riktigt behöva "bry sig". Men i morron är det tidigt igen och även sluta tidigt! Har lite planer för eftermiddan tror jag och sen ska nog jag och Lisa ha myskväll själva hemma, resten ska till Hisingen och brumma. Eller en av dom ska brumma o dom andra heja, typ..! Förmodligen meka lite också, det vanliga med hans brum brum nu för tiden :)

God natt kära läsare


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0