Händelserikhet vare här

Snacka om händelserik dag... NOT. Jobbade, åkte hem o bytte om lite och fixade med lite tvätt och cyklade. Big time. Till crossbanan idag igen, en liten runda på sådär lite drygt 2 mil och tar lite mer än en timma i rättså snabbt tempo. Benen blir lite lagom ömma precis när man har kommit fram men sen känns det knappt, vilket jag förmodligen kommer få sota för i morron för att jag nu skriver..! Men ne, inte så värst farligt tror jag ej. Jag klarade mej rättså bra undan regnet också vilket va skönt. Droppade pyttelite innan jag ens kommit ur Götåkra och sen inget tills jag va nästan framme då det kom några dropp till. Sen började det regna precis när vi skulle hem så rättså lagom!

Har kollat lite på Idol, men det är ju samma som vanligt så det kan man väl kolla på med en nypa salt, om amn skulle springa förbi och TVn stod på liksom! Men när det börjar närma sig lite finaler elr så kan man ju börja kolla lite för att hålla sig uppdaterad i Idol-svängen.

Annars, inga direkta nyheter från mitt håll... Sovmorron i morron, jobba och sen till crossbanan igen med la familia, och typ massa andra medlemmar som ska ha grillkväll, och om det inte blir försent ska jag kolla på Bonde söker fru, kul-t liksom :)



GOD NATT


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0