Hösttema

Idag har varit en lite knasig dag, det blir så när man börjar jobba halv 1 (?!). Hade ju bytt tid för en som hade semester så skulle jobba stängning, därav den sena starten. Men när jag väl kom dit hade föräldrar till det senast schemalagda barnet hört av sig och kanske skulle komma tidigare. Och så blev det, 2 timmar tidigare. Och dom andra barnen som skulle va kvar gick hem tidigare också, så jag blev "klar" med jobbet nästan 2 timmar tidigare än beräknat. Då blev det att åka hem och fixa lite inför festen här på gården i morron. Städa logen och koppla dator till sladdar och förstärkare och grejer...! Riktigt min grej det där ;) Men det gick bra och allt gick till slut (KANSKE med liiiite hjälp... Men inte alls mkt) Sen satte jag, ÄNTLIGEN, igång med mitt lilla "arrangemang" som jag har planerat en vecka ungefär nu, ett höstarrangemang att sätta på mitt släta rabarberblad, och jag blev nöjd :)






Va tycker ni, höstigt nog?!


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0