Idag

En söndag som kan sammanfattas kort med huvudvärk, sand, sol, härligt ljud och grillade hamburgare! Låter väl som en höjdarsöndag, förutom huvudvärken som kunde kvittat då men..
Men jag va uppe med tuppen o åkte med pappa och Jonatan till Smålandsstenars crossbana där det va VMX tävling idag. Fick igår förfrågan om att hänga med till Göteborgs roligaste ställe, Liseberg, idag men kände att jag får tänka lite på min ekonomi och sparar ist dom pengarna. Så jag spenderade istället dagen på en sandig crossbana med massa solljus och härligt brummande. Huvudvärken börjar bli lite av en vana, jobbigt men sant. Jag får så himla ont av solen för jag kisar så, och använder jag glasögon kisar jag fortfarande lite och skalmarna trycker åt på huvudet så får ont av det också. Hade idag med en keps också för att känna om det kunde hjälpa lite, och lite hjälpte det allt. Så kepsen lär väl få hänga med den också om man ska iväg..!
Jonatan gjorde en supertävling och kom 6a totalt. Sen åkte vi hem och jag slumrade skönt i bilen ;) Väl hemma pysslade jag lite och pappas farbror kom o snackade lite skit och sen grillade vi hemmagjorda burgare, mumsisch!



Nu ska jag pyssla lite till med mina betonggrejer och sen ska jag ta kort och visa er :)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0