Lill-lördag

Skriver bara ett snabbt inlägg från mobilen, en vanlig onsdagkväll som denna. Har jobbat heela dagen och sen hängde jag med Jossan resten av kvällen! Hon mötte mej på jobbet och vi gick en promenad, åt på lager och sen snacks-shoppade vi lite på ICA och gick hem och laddade för Bonde söker fru, efter det va det ett program om svenska miljonärer så det blev som så att jag stannade en timma till! Mysigt värre, men är det lill-lördag så är det. Kommer inte ha några som helst problem att somna ikväll kan jag säga, inte för att det brukar va några problem annars heller iofs ;) i morron kör vi ännu lite längre jobbdag så... GOD NATT!

Skriv en kommentar!
Postat av: Ellen i Colorado

Jag trodde lill-lördag betydde FEST...

2011-09-15 @ 00:56:56
URL: http://esfc.blogg.se/

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0