MIN dag

Började ju som sagt/skrivet dagen med att åka och färga håret, kunde ju inte ha blivit bättre! För det första blev jag ju av med utväxten, och till på köpet hade GULLE-ELIN fixat bakelse, med ljus!!, dagen till ära!



Sen gick vi, jag och Jossan, en snabbis till Panduro och köpte ljuskoppar till gjutningen, och sen åkte vi hemmåt och mot jobbet. Massa snack om helgen och nu är nog planerna så gott som färdiga. Jag jobbade iaf och fick en del grattis och några teckningar, och några som va väldigt sugna på tårta också! En kille sa att han kunde ju hänga med mej hem då, "så kan ju pappa hämta mej hemma hos dej!" Mycket bra idé tycker jag ;) Men det blev inte riktigt så, när jag hade "skickat hem" alla barnen så åkte jag och handlade lite. Blev sugen på pannkakor så tänkte att jag slår till på pannkakstårta! Jag kommer aldrig att växa in i normen "vuxen". Men va sköven, det är ju apgott. Och det va länge sen jag åt pannkakor!

Blev några paket också, inte så många men det jag hade önskat mej! Eller egentligen hade jag bara önskat mej pengar och en cykel, och nu fick jag pengar TILL en cykel, och två böcker om betong och CARPE DIEM i trä till dekoration.



Det va min bästa 21a födelsedag NÅGONSIN!! Har ju upplevt så många menar jag. Men den kunde inte ha blivit bättre :)


Nu ska jag sova en god natts sömn för att pigg o glá göra veckans sista arbetsdag och sen ladda för en tjejhelg i bushen med fest och galej! Kommer bli galet mysigt och kul :) Helgen, here I come


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0