Augusti 2011, njuter av olika delar av Sverige 1

Väl hemma hände lite allt möjligt, började packa upp lite så småning om, fick jobberbjudande på förkolan två dagar efter hemkomst och jag njöt av att träffa alla nära och kära! Här komer fortsättningen på mitt händelserika Augusti, som jag spenderade på lite olika delar av Sverige!


Myskväll hos Stina i Ulricehamn

Kärt återseende av crossbanan, love it!

Åkte till Malin i Borås och hade myskväll och "firade" mitt vikariat på förskolan och jag gjorde debut på systemet för en väldigt lång tid! Kändes som första gången igen, eftersom jag varit 'olaglig' i staterna... ;)



Åkte sen en helg till Småland och njöt av det underbara sommarvädret som fanns då. Grillade och hade trevligt sällskap i Skärstad-skogarna

Gick en liten kvällspromenad


Lutarp

Blev medtvingad på svampplockning, och den kunde slutat i plurret för vissa... Hehe!

Hade ännu mera mys med en liten valp som hade extremt svårt för att vara stilla!

Älskar denna bilden! :D Bara en enda stor nod typ!


Han fördrev en bra stund med att fightas med denna sopborste... Måste va kul att vara hund?


Lön för mödan


Gjorde min första gjutning, denna i Liared! (Hoppas det är ok att du är på bild Louice!?!)

Blev tydligen lite addicted.....!

Jag hann alltså med en hel del delar av Sverige, olika platser i Västergötland och flera ställen i Småland. Och med alla underbara människor jag känner <3 Då var det bara så underbart att vara hemma!

Fortsättning följer, då kommer jag  börja med ett partaj och sedan vara aningens mer norrut i Svedala!


Skriv en kommentar!
Postat av: Louice

Helt okej Mia :))

2012-02-16 @ 17:29:34

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0