Den där nedrans manicken

Skulle idag vara lite snäll och duktig och skotta snö tänkte jag.. Och eftersom vi har lite yta att skotta på så blir det ju med 4-hjulingen. Snöbladet satt inte på när jag skulle ut och börja och innan jag hade fått på det där nedrans jädra FÖRBANNADE snöbladet så hann jag både bli arg frustrerad och få vredesutbrott på skiten! Försökte i drygt 45 minuter att få i en splint under maskinen för att "fästa" själva bladet. Och jag kan nog typ likna det med som jag tror det är att få barn, typ.. Förutom smärtan...! Jag tryckte och tryckte och tryckte och blev så förbannad så när splinten väl gick igenom så var det en STOOOR lättnad! Typ som att få barn, eller? Trycker massa först och sen blir superlättad när det väl pluppar igenom!? ;) haha



Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0