Hard knock life

Gårdagen gick som sagt i ett, nya saker hela tiden och det var nog tur! Hade man stannat upp mer än vad jag gjorde så hade ja somnat ;) Gick upp tidigt och började jobba 6 på förskolan. Var där till halv 2 och då åkte jag hem och hämtade träningsväskan och åkte vidare till stan och hämtade en ny ljuddämpare till min brummande bil. Fikade hos farmor och farfar och mekade sen några timmar med bilen med hjälp av farfar. Bilen blev som ny och nu smyger jag fram ;) Sen fixade jag pizza och käkade ihop med farmor och farfar, åkte in till backen där pappa var och pistade och sen åkte jag mot u-hamn för träning. Det är segt med så sen träning, det känns liksom som det är mitt i natten nära på! Men det gick bra, vi är ett bra gäng och har superkul! Sen hem och äta lite och sova. I dag väntar nya äventyr i kylan!


Inte helt lätt att ta skarpa bilder i en skakig pistmaskin ;)


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0