Jag får spatt...

Min telefon bangar ur totalt, och jag lackar snart ur totalt på den.. Först har den varnat för att minnet snart är fullt och att bilder och filmer måste raderas. Jag har raderat några hundra bilder (jag vet, många.. Har dessvärre ca 500 kvar på nåt jäkla vänster...!?) men det har inte hjälpt. Varningen kommer fortfarande upp och nu har den varit sjukt seg de senaste dagarna. Idag laddade den knappt inte alls på fb och jag tänkte att om jag tar bort den appen så kan jag installera den på nytt och en del 'data' försvinner och ger plats. Men icke. Nu går det istället inte att installera den igen för minnet är fortfarande fullt. GAAAH! Och det värsta är inte över. Jag skulle pröva att stänga av den för att se om det hjälpte. Det kan man ju säga iofs att det gjorde. Jag behöver nog inte fundera så mycket mer kan man säga. Jag kan nämligen inte starta den igen nu... Suck.


Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0