Re-bags

Nu ska ja göra reklam för min kära farmor som håller på med ett litet projekt! Hon gör väskor m.m av 'gamla' påsar, sånna som man aldrig gör åt. Hon virkar ihop dem i olika former och storlekar och sätter foder i så dom är som riktiga väskor, bara att dom är handgjorda och helt i 'återanvänt material'.
Nu ska vi bara lägga upp dom på blocket och försöka sälja lite! Så tänk på det, ni mina kära bloggläsare, ni får lite förtur på att se dem, Re-bags ;)

Den översta är en halvbra bild på flera väskor hon har gjort och den andra är min egendesignade kuvertväske-modell av H&M-påsar!





Jag är ett officiellt ombud för att göra en beställning, så hör bara av er!


(Re-bags, reused material bags)

Skriv en kommentar!

Kommentera :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0